Сьогодні: четвер, 23 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Кремінська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян

Інформація

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кремінської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2016 році

 

Діяльність Кремінської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району  у 2016 році була спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв’язування їхніх обґрунтованих вимог.

Протягом 2016 р. до Кремінської райдержадміністрації, міської, селищної та 16 сільських рад надійшло 2185 звернень громадян.

Зусилля райдержадміністрації спрямовані на розв’язування проблем громадян і усунення причин, що породжують заяви та скарги. Так, упродовж року до райдержадміністрації надійшло 1404 звернення (минулого року – 886), з них: 1320– письмових (минулого року – 806), 84 - на особистому прийомі (минулого року – 80 ). У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень збільшилась на 518.

 

         Найбільш актуальними у 2016 році були  питання:

- соціального захисту – 976 або 70 %  від загальної кількості звернень           (минулого року  – 383, або 43 %  від загальної кількості звернень громадян), з них найбільша кількість з питань призначення житлових субсидій, що пов’язано зі зменшенням норми природного газу при розрахунку житлової субсидії та затримкою виплати коштів для відшкодування витрат на придбання твердого пічного побутового палива;

- комунального господарства – 206 або 15 % від загальної кількості звернень громадян (минулого року –204 або 23 % );

- сільського господарства – 52 або 4 % від загальної кількості звернень громадян ( минулого року –41 або 5 %);

- забезпечення законності та правопорядку – 39 або 3% від загальної кількості звернень громадян (минулого року –73 або 8 %).

         За результатами розгляду звернень громадян у 2016 році питання вирішено по суті у 633 зверненнях, направлено листи з роз’ясненнями                 771 громадянину.

 

         Серед мешканців району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Президента України, Кабінет Міністрів України та облдержадміністрацію, тому за 2016 рік до центральних органів влади надійшло 1241 звернення від жителів Кремінського району або 88 % від загальної кількості звернень громадян  (минулого року – 674 або 76 %), із них до:

Президента України – 2 (минулого року– 1);

Кабінету Міністрів України – 1200 (1200 звернень було направлено з урядової «гарячої лінії»), (минулого року– 651 );

Верховної Ради України – 1 (минулого року– 1);

облдержадміністрації – 33 (минулого року – 16);

Від прокуратури Кремінського району надійшло 5 звернень.

         Загальна кількість звернень у вищі органи влади у порівнянні з аналогічним періодом  2015 року збільшилась на 567.

 

         За 12 місяців 2016 року від  урядової «гарячої лінії» та «гарячої лінії» голови облдержадміністрації райдержадміністрацією отримано на розгляд 1216 звернень від жителів міста Кремінної та Кремінського району. За  2016 рік на «гарячу лінію» голови райдержадміністрації звернулося 17 громадян. Було поставлено на контроль 17 звернень. Всі звернення були розглянуті та надані відповіді заявникам.

 

         Серед всіх звернень колективні складають 14 або 0,9 % від загальної кількості звернень (минулого року - 10 або 1 %). Питання, порушені в колективних зверненнях в основному вирішуються позитивно, наприклад такі, як відкриття дитячого садочку «Пролісок» в смт. Красноріченське, поновлення подачі газу у багатоповерховому будинку, врегулювання земельних питань по СТОВ «Краснянське», відстріл диких кабанів, погашення заборгованості із виплати заробітної плати підприємством ПП «Рубіжанський залізобетон» та інші.

         Під час проведення особистих прийомів особлива увага приділялась задоволенню потреб інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних сімей, учасників АТО, незахищених верств населення. За 2016 рік до райдержадміністрації надійшло 3 звернення від учасників та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО.

 

         За 12 місяців  2016 року  було проведено 15 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернення громадян. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення заявникам  щодо подальших їх дій.

         Протягом року було 7 повторних звернень. Питання були ще раз розглянуті та виконані, надані змістовні відповіді заявникам.

Протягом року порушень термінів розгляду звернення громадян не було.        

         Райдержадміністрацією постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку призначення населенню житлових субсидій, призначення державних допомог, порядку забезпечення інвалідів технічними засобами на особистих прийомах, через ЗМІ, через соціальних працівників терцентру, уповноважених осіб сільських та селищної рад, через співпрацю з районною ветеранською організацією, органами місцевого самоврядування.

 

         Так, за 2016 рік у районній газеті «Кремінщина» розміщено 18, а на місцевому радіо 11 інформацій.

 

         Райдержадміністрацією і надалі буде посилюватися цей напрямок роботи та  будуть здійснюватися заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення причин,  які їх викликають, урахування цих проблем при розробці та реалізації програм соціально-економічного розвитку району, що  сприятиме покращенню суспільно-політичної і соціальної ситуації та довіри до влади.

 

 

 

 

 

Звіт

про стан організації роботи  із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації

 за  І півріччя 2016 року

 

            За 6 місяців 2016 р. до Кремінської райдержадміністрації   надійшло 766 (402 – І півріччя 2015р.) звернень, з них 720 (371 – І піврічя 2015 р.) письмових, 46 (31 – І півріччя 2015 р.) громадян звернулося на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників. У порівнянні з аналогічним періодом  2015 року кількість звернень збільшилась на 364.

         Найбільш злободенними за 6 місяців  2016 року  були такі питання :

(у порівнянні з І півряччям  2015 року)

- соціального захисту –  522 або 68% (117 або 29%);

- комунального господарства  – 115  або 15% (76  або 19%);

- сільського господарства – 28 або 4% (22 або 5%).

- забезпечення законності та правопорядку –  18 або  2% (48 або 12%).

         Серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Секретаріат Президента України та Кабінет Міністрів  України, тому за 2016 рік до  центральних органів виконавчої влади звернулося  678 або 89% (289 або 72%) мешканців Кремінського району, із них до:

 

Секретаріату Президента –  0 (І півріччя 2015 р - 0);

Кабінету Міністрів України –  666 (666 звернень було направлено з Урядової "гарячої лінії" ) (2015 р. - 284 );

Верховної Ради –  0  (2015 р. - 0);

Облдержадміністрації – 12  (звернень, направлених з "гарячої лінії" голови облдержадміністрації – 3) (І півріччя 2015 р. - 5).

 

                   Загальна  кількість звернень у вищі органи  влади у порівнянні з аналогічним періодом  2015 року збільшилась зі 289 до 394.

        

         Серед всіх звернень колективні складають 9 або 1% (4 або 1%).

         За 6 місяців 2016 року головою райдержадміністрації та заступниками проведено особисті прийоми, зареєстровано 35 звернень громадян.

         Для сприяння громадянам вирішенню їх питань практикуються виїзні форми роботи з населенням керівників району та служб, які забезпечують життєдіяльність територіальних громад. За 6 місяців 2016 року було проведено особисті прийоми головою райдержадміністрації у 4 територіальних громадах Кремінського району: Красноріченській, Бараниківській, Новоолександрівській та Новомикільській. Було зареєстровано 11 звернень громадян з особистих питань.

         За 6 місяців  2016 року  було проведено шість засідань  постійнодіючої комісії. Питання були розглянуті та надані змістовні роз"яснення громадянам щодо подальших їх дій.

         Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня

2012 року № 350 було запроваджено та організовано "гарячу лінію" голови райдержадміністрації. За перше півріччя 2016 року до голови звернулося 

8 громадян. По результатам розгляду  було поставлено на контроль 8 звернень. Всі звернення були розглянуті та надані відповіді заявникам.

         За 6 місяців  2016 року було  7 повторних звернень  (І півріччя 2015 р.- 12). Питання були ще раз  розглянуті,  надані змістовні відповіді заявникам.  

12 січня 2016 року на колегії райдержадміністрації розглянуто  питання "Про роботу із зверненнями громадян у Кремінському районі за 2015 рік" та прийнято розпорядження  від 23.02.2016 року №  78. 

         За 6 місяців 2016 року порушень термінів розгляду звернень громадян не було.        

          Райдержадміністрацією і надалі будуть здійснюватися заходи щодо поліпшення роботи із  зверненнями громадян, усунення причин,  які їх викликають,  урахування цих проблем при розробці та реалізації програм соціально  економічного розвитку району, що  сприятиме покращенню суспільно - політичної і соціальної ситуації та довіри до влади.

 

 

 

 

Начальник відділу з питань

організаційно-кадрової роботи                                                      О.Л. Крутько

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи Кремінської райдержадміністрації

зі зверненнями громадян за 2015 рік

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», виконуючи Указ Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації, Новопсковська районна державна адміністрація Луганської області проводить послідовну та цілеспрямовану роботу по виконанню  вказаних актів.

Протягом 2015 року до райдержадміністрації надійшло 886 звернень, що на 368 звернень  або на 59.6 % більше, ніж за аналогічний період минулого року (у 2014 році – 528 звернень), з них письмових -  806, усних – 80.

Аналіз звернень громадян за характером питань свідчить, що найбільше їх надходить з питань соціального  захисту населення – 383 звернення (2014 - 183 звернення); комунального господарства та житлової політики  - 204 звернення (2014 – 151 звернення); аграрної політики і земельних відносин – 41 звернення (2014 – 36 звернень); забезпечення законності та правопорядку – 73 звернення (2014 – 53 звернення).

Відповідно до вимог законодавства України головою райдержадміністрації та його заступником проводиться особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком.  За звітний період на особистому прийомі у голови райдержадміністрації та його заступників розглянуто 71 звернення громадян. Громадянами порушувались питання надання земельних ділянок для ведення сільськогосподарського виробництва, покращення транспортного сполучення між населеними пунктами району, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, працевлаштування, призначення субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги на лікування.  Громадянам були надані обґрунтовані відповіді, необхідні роз’яснення та вирішені питання по суті.      

Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від найменш соціально захищених категорій громадян за 2015 рік в районну державну адміністрацію надійшло 42 звернення громадян:

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 4;

від дітей війни – 1;

від громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1;

від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 36 звернень.

За звітний період в райдержадміністрацію  надійшло 10 колективних звернень громадян (у 2014 році – 17 звернень). Громадянами порушувались питання щодо приведення у належний санітарний стан території, покращення транспортного сполучення між населеними пунктами району, земельних питань, трудових відносин та інші.  Всі звернення розглянуті у встановлений законом термін, заявникам надані письмові відповіді. Протягом року до райдержадміністрації надійшло 7 повторних звернень щодо якісної роботи комунальних підприємств м. Кремінна, діяльності медичних закладів та аптек, які були розглянуті на засіданні постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та вирішені по суті.

Через Урядовий контактний центр до райдержадміністрації надійшло 649 звернень громадян, що більше показника минулого року на 353 звернення  (у 2014 році - 296 звернень). Значна кількість звернень надійшла на Урядову гарячу лінію  від громадян, які вимушені були переселитись до населених пунктів району у зв’язку з проведенням антитерористичної операції на території Луганської області. У вказаних зверненнях  порушуються питання отримання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам. Також на Урядову гарячу лінію надійшли дзвінки від жителів нашого району з питань призначення субсидії на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

         Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року № 350 було запроваджено та організовано "гарячу лінію" голови райдержадміністрації. У 2015 році на гарячу лінію звернулося  16 громадян. Було поставлено на контроль 16 звернень. Всі звернення були розглянуті та надані відповіді заявникам.

За звітний період було проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, на яких були розглянуті звернення громадян, що потребували додаткового вивчення та залучення спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації.

З метою вирішення нагальних проблем жителів району питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

Звіт

про стан організації роботи  із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

 

За 9 місяців 2015 року до Кремінської райдержадміністрації   надійшло 560 звернень, з них 507 письмових, 53 звернення розглядалось на особистому прийомі голови райдержадміністрації та його заступників. Надійшло 73 анонімних звернення.

            Найбільш злободенними за 9 місяців  2015 року  були такі питання :

- соціального захисту – 140  ;

- забезпечення законності та правопорядку –  37;

- комунального господарства  – 54;

- охорона здоров’я – 36;

- інші питання – 27;

- сільського господарства – 22;

- транспорт – 8.

            Серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Секретаріат Президента України та Кабінет Міністрів  України, тому за 9 місяців 2015 року до  центральних органів виконавчої влади звернулося  400 мешканців Кремінського району, із них до:

Секретаріату Президента –  1;

Кабінету Міністрів України –  387 (384 звернення було направлено з «Урядової гарячої лінії");

Верховної Ради –  0;

Облдержадміністрації – 12. 

            Серед всіх звернень колективні складають 6 .

            За 9 місяців   2015 року  було проведено вісім засідань  постійнодіючої комісії. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення громадянам щодо подальших їх дій.

                        Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року

№ 350 було запроваджено та організовано "гарячу лінію" голови райдержадміністрації. За

9 місяців 2015 року до голови райдержадміністрації звернулося  14 громадян. По результатам розгляду  було поставлено на контроль 14 звернень. Станом на 30 вересня 2015 року  розглянуто 12 звернень та надано відповіді заявникам.

            За 9 місяців  2015 року було 12 повторних звернень. Питання були ще раз  розглянуті  та виконані. Надані змістовні відповіді заявникам.        

            За 9 місяців 2015 року порушень термінів розгляду звернення громадян не було.     

           

Звіт

про стан організації роботи  із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації

 за  І півріччя 2015 року

 

            За 6 місяців 2015 р. до Кремінської райдержадміністрації   надійшло 402 (222 – І півріччя 2014р.) звернення, з них 371 (156 – І піврічя 2014 р.) письмових, 31 (66 – І півріччя 2014 р.) громадянин звернувся на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників. У порівнянні з аналогічним періодом  2014 року кількість звернень збільшилась на 180.

         Найбільш злободенними за 6 місяців  2015 року  були такі питання :

(у порівнянні з І півряччям  2014 року)

- соціального захисту –  117 або 29% (88 або 39%);

- комунального господарства  – 76  або 19% (34 або 15% );

- сільського господарства – 22 або 5% (30 або 13%).

- забезпечення законності та правопорядку –  48 або  12% (26 або 11%).

         Серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Секретаріат Президента України та Кабінет Міністрів  України, тому за 2015 рік до  центральних органів виконавчої влади звернулося  289 або 72% (112 або 50%) мешканців Кремінського району, із них до:

 

Секретаріату Президента –  0 (І півріччя 2014 р - 3);

Кабінету Міністрів України –  284 (284 звернення було направлено з Урядової "гарячої лінії" ) (2014 р. - 80 );

Верховної Ради –  0  (2014 р. - 1);

Облдержадміністрації – 5  (звернень, направлених з "гарячої лінії" голови облдержадміністрації не було (І півріччя 2014 р. - 28).

 

                   Загальна  кількість звернень у вищі органи  влади у порівнянні з аналогічним періодом  2014 року збільшилась зі 112 до 289.

 

          За 6 місяців 2015 року на  Урядову "гарячу лінію" та "гарячу лінію" голови облдержадміністрації звернулося 289 громадян міста Кремінної та Кремінського району.                  

         Серед всіх звернень колективні складають 4 або 1% (9 або 4%).

         За 6 місяців 2015 року головою райдержадміністрації та заступниками проведено особисті прийоми, зареєстровано 26 звернень громадян.

         За 6 місяців  2015 року  було проведено шість засідань  постійнодіючої комісії. Питання були розглянуті та надані змістовні роз"яснення громадянам щодо подальших їх дій.

         Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року № 350 було запроваджено та організовано "гарячу лінію" голови райдержадміністрації. За перше півріччя 2015 року до голови звернулося  11 громадян. По результатам розгляду  було поставлено на контроль 11 звернень. 10 звернень були розглянуті та надані відповіді заявникам, 1 звернення станом на 20.07.2015 року знаходиться на додатковому контролі.

         За 6 місяців  2015 року було 12 повторних звернень  (І півріччя 2014 р.- 22). Питання були ще раз  розглянуті,  надані змістовні відповіді заявникам.  

12 січня 2015 року на колегії райдержадміністрації розглянуто  питання "Про роботу із зверненнями громадян у Кремінському районі за 2014 рік" та прийнято розпорядження  №  3  від 12.01.2015 р.

         За 6 місяців 2015 року порушень термінів розгляду звернень громадян не було.        

                    Райдержадміністрацією і надалі будуть здійснюватися заходи щодо поліпшення роботи із  зверненнями громадян, усунення причин,  які їх викликають,  урахування цих проблем при розробці та реалізації програм соціально  економічного розвитку району, що  сприятиме покращенню суспільно - політичної і соціальної ситуації та довіри до влади.

 

 

 

 

 

Звіт про стан організації роботи із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації за 2013 рік

/netcat_files/userfiles/85/z11.doc

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надішли до райдержадміністрації за 9 місяців 2013 року 

/netcat_files/userfiles/85/2013/15102.doc

 

Про стан організації роботи із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації за І півріччя 2013 року

/netcat_files/userfiles/85/2013/0208.doc

 

 

Про роботу із  зверненнями громадян  в Кремінській райдержадміністрації за 2012 рік

/netcat_files/userfiles/85/2013/26042013.doc

 

Дані про звернення громадян, що надійшли до Кремінської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за  2012 рік в порівнянні з  2011 роком

/netcat_files/userfiles/85/2013/2012.doc

 

Про запровадження та організацію «гарячої лінії» голови Кремінської райдержадміністрації

/netcat_files/userfiles/85/2013/350.doc

 

З в і т про стан організації роботи  із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації за  І півріччя 2012 року

/netcat_files/userfiles/85/po zvern.doc

Стан роботи по звереннням громадян за 2011    р. 

netcat_files/File/rda/krem/2012/zvern_2011.doc

 

Стан роботи по зверненням громадян за 9 місяців  2011 року

netcat_files/File/rda/krem/2011/zvernennya_9_2011.doc

 

Стан роботи по звереннням громадян за І півряччя 2011    р. 

netcat_files/File/rda/krem/2011/d%20za%201%20p.doc

 

Стан роботи по зверненням громадян за І квартал 2011 року

netcat_files/File/rda/krem/2011/zvernennya_I.doc

 

Інформація на  звернення, заяви та скарги громадян, що надійшли до Кремінської райдержадміністрації за  2010 р.

netcat_files/File/rda/krem/2011/zvernennya2010.doc

 

Інформація на  звернення, заяви та скарги громадян, що надійшли до Кремінської райдержадміністрації за  9 місяців 2010 року

netcat_files/File/rda/krem/2010/zvernennua09_2010.doc

 

 

Інформація  щодо роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Кремінської райдержадміністрації за ІІ квартал 2010 р.

netcat_files/File/rda/krem/2010/zvernennua06_2010.doc

Інформація  щодо роботи із зверненнями громадян, які надійшли до Кремінської райдержадміністрації за І квартал 2010 р.

netcat_files/File/rda/krem/2010/zvernennua03_2010(1).doc

 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Кремінська районна державна адміністрація
92900, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Радянська, 1
Тел. (код 06454): 3-16-55, 3-12-01, факс: 2-11-40, 3-12-01
Веб-сайт: http://krem.loga.gov.ua
E-mail: rda@krem.lg.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.krem.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Кремінська РДА