Текст документа:

Про організацію та проведення громадських робіт у 2017 році на території Кремінського району Луганської області


Кремінська РДА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 06 лютого 2017 року № 143
Зареєстровано у Головному управлінні юстиції у Луганській області 14 лютого 2017 року за № 23/1623, 24/1624

Про організацію та проведення громадських робіт у 2017 році на території Кремінського району Луганської області


Зареєстровано у Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області

14 лютого 2017 р. за № 23/1623

Керуючись статтею 6, пунктом 3 статті 24, статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтею 31 Закону України «Про зайнятість населення», постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175 «Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру»  та з метою реалізації державної політики в сфері зайнятості населення:

 

1. Затвердити Перелік видів громадських робіт, які можуть проводитися на території Кремінського району Луганської області у 2017 році, що додається.

 

         2. Затвердити Перелік роботодавців, за участю яких планується проведення громадських робіт на території Кремінського району Луганської області у 2017 році, що додається.

        

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування у районній газеті «Кремінщина», але не раніше його державної реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області.

 

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                      Н.В. Чехута

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Кремінської райдержадміністрації

«_06__» _лютого_ 2017 р.

№ _143_

 

 

 

Зареєстровано у Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області

14 лютого 2017 р. за № 23/1623

 

 

 

Перелік роботодавців, за участю яких планується проведення громадських робіт на території Кремінського району Луганської області у 2017 році

 

         1. Кремінська міська рада Кремінського району Луганської області.

 

         2.Бараниківська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         3. Боровенська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         4. Булгаківська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         5. Варварівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         6. Голубівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         7. Єпіфанівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         8. Красноріченська селищна рада Кремінського району Луганської області.

 

         9. Кудряшівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         10. Макіївська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         11. Михайлівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         12. Невська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         13. Новоастраханська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         14. Нововодянська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         15. Новомикільська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         16. Новоолександрівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         17. Червонопопівська сільська рада Кремінського району Луганської області.

 

         18. Управління соціального захисту населення Кремінської районної державної адміністрації Луганської області.

 

 

 

Перший заступник голови

райдержадміністрації                                                           Р.В. Мар’ясов

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Кремінської райдержадміністрації

«_06_» _лютого__ 2017 р.

№ _143__

 

 

 

Зареєстровано у Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області

14 лютого 2017 р. за № 24/1624

 

 

 

 

Перелік видів громадських робіт, які можуть проводитися на території Кремінського району Луганської області у 2017 році

 

 

         1. Підсобні роботи з благоустрою:

 

         1) благоустрій та озеленення територій загального користування населених пунктів, кладовищ, придорожніх смуг, зон культури та відпочинку;

 

         2) роботи з ремонту, відновлення, благоустрою пам’яток культури та історичної спадщини.

 

         2. Інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та робота з документацією (без надання роз’яснень щодо особливостей призначення субсидій конкретній особі або виконання інших функцій без визначення права на отримання субсидії та її розміру).

 

 

 

Перший заступник голови

райдержадміністрації                                                          Р.В. Мар’ясов